Sıkça Sorulan Sorular

E-dükkanım üzerinden nasıl alışveriş yapabilirim?

Alışveriş yapmanız için öncelikle üye olmanız, üye iseniz, giriş yapmanız gerekmektedir. Ayrıca üye olmadan da ürün alabilirsiniz. Beğendiğiniz ürünlerin numarasını seçerek "Sepete Ekle" butonuna tıklayıp sepetinize eklemenizin ardından "Satın Al" butonuna tıklayarak alışverişinizi kolayca tamamlayabilirsiniz.

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

E-dükkanım.com.tr sayfalarındaki ürünlere hızla ulaşabilmeniz için en çok kullanılan yöntemlerden biri "Arama" seçeneğidir. Ana sayfadaki orta alanın üst kısmında yer alan "Arama" seçeneği, yazdığınız kelimeyi tüm ürün kategorileri arasında arar. Ayrıca site içerisinde çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerini kullanarak veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Üye olduktan sonra sipariş esnasından adres defterine, adres tanımı yaparken fatura ve teslimat bilgilerinin eksiksiz ve hatasız doldurulması gerekmektedir. Teslim alacak kişi bilgisinin boş bırakılmaması, verilen adreste (hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında) bulunması gerekmektedir.

Ödemesini gerçekleştirdiğim siparişin içeriğinde değişiklik yapabilir miyim?

Ürün kargoya teslim edilmediyse WhatsApp Müşteri Destek Hattımızdan bizlere ulaşabilir talebinizi iletebilirsiniz.

E-dükkanım sitesine neden üye olmalıyım?

Üyeliğin en büyük avantajı, her alışveriş yapmak istediğinizde bilgilerinizi tekrar girmek zorunda kalmamanızdır. Ayrıca üyelik üzerinden tamamlanan siparişlerinizi takip etmenizi sağlayacaktır.

Üyelerin bilgileri 3. şahıslara kesinlikle verilmez ve üye istemediği sürece reklam ve duyuru gönderilmez.

Üyelik bilgilerinizi ve adres bilgilerinizi istediğiniz zaman ve sıklıkta güncelleyebilirsiniz.

E-dükkanım üyesi olmak için ücret ödeyecek miyim?

Hayır, üye olmak için ücret ödemezsiniz.

E-dükkanım’a nasıl üye olurum?

E-dükkanım’a üye olmak için ana sayfamızda “Giriş” seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.

Üyelik şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Giriş tamamlandıktan sonra Hesabıma tıklayarak Üyelik Bilgilerinizi seçtiğinizde şifreniz dahil üye olurken vermiş olduğunuz bilgilerin de tamamını değiştirebilirsiniz.

Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorsam ne yapmalıyım?

Yeni bir mail adresiyle yeni bir üyelik oluşturulması gerekmektedir.

Üye olmadan veya üye girişimi tamamlamadan alışveriş yapabilir miyim?

E-dükkanım’da yer alan ürünleri incelemeniz ve sepete eklemeniz için üye olmanız zorunlu değildir. Üye girişinizi tamamlayarak sipariş verdiğiniz durumlarda takibinizi sitemizden yapabilirsiniz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler sizin daha hızlı, kolay ve rahat bir alışveriş deneyimi yaşayabilmeniz için gereklidir.

Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Satın almak istediğiniz ürünlerin ödemesini gerçekleştirmek için size en uygun kredi kartı ile yöntemi seçebilirsiniz.

 

Kredi kartı bilgileriniz, E-dükkanım serverları üzerinde saklanmamaktadır. Ödeme işlemleriniz siz ve bankanız arasında gerçekleşmekte, E-dükkanım.com.tr sadece banka tarafından yapmış olduğunuz işlemin onay bilgisini alarak size ürün gönderimini sağlamaktadır. Ödeme bilgileriniz 3. kişilerin ulaşımına ve müdahalesine kapalı tutulmaktadır.

Fiyatlarınıza KDV dâhil mi?

E-dükkanım sayfalarında gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dahildir.

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

 * Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Bankada kayıtlı cep telefonunuza gelecek 3D güvenlik kodunun doğruluğunu,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olduğuna emin olunuz.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Siparişimin ne zaman kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman sürat kargo firması tarafından sipariş verirken belirtmiş olduğunuz cep telefonu numaranıza bilgilendirme SMS’ i gelecektir. Üyelikle sipariş verdiyseniz sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat e-postası otomatik olarak gönderilecektir.

Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?

Eğer ürününüz, en geç 7 iş günü içerisinde adresinize ulaşmazsa WhatsApp destek hattı üzerinden müşteri hizmetleri temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

Neden hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almamalıyım?

Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durumda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır.

Siparişim kargoya verilmiş, adres değişikliği yapmak istiyorum.

Güncel adres bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için WhatsApp müşteri destek hattı üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Siparişimin gönderim durumunu sitenizden takip edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza SMS ile bir gönderim numarası iletilecektir. Üyeliğiniz ile giriş sağlayarak da siparişlerim sayfasından siparişinizin durumunu güncel olarak takip edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

• Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde ürünün faturası ile birlikte, aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz.

 

• İade edeceğiniz ürünü faturası, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte Sürat Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. (Kutusuz ve faturasız gönderilen İade-Değişim ürünleri tarafımızca kabul edilmeyecektir.)

 

• İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden Sürat Kargo'ya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

 

• İade ile ilgili her türlü sorunuzu iletişim formu üzerinden bizlere yazabilirsiniz.

 

• Satın aldığınız ürün tarafınıza ulaştıktan sonra ürünü iade etmek istediğiniz takdirde, ürün bedeli size iade edilmekte olup kargo bedeli iade edilmemektedir.

Değişim yapabilir miyim?

Değişim işleminiz tamamlanıp ürün tekrar size gönderildiğinde kargo bedeli anlaşmalı fiyatlarımızdan sizin tarafınızdan ödenecektir. Gönderdiğiniz ürün E-dükkanım’a ulaştığında ilgili departmanımız tarafından incelenerek sizin teyidiniz alındıktan sonra istediğiniz ürün 3 iş gününde kargoya teslim edilir.

İade etme süresi kaç gündür?

Müşterilerimiz, 4077 no’lu Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna bağlı Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik'in 7. maddesi uyarınca yedi (7) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin mesafeli satış sözleşmesinden cayma hakkına sahiptir.

yukarı

Alışveriş Sepetim

X
WhatsApp destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?
WhatsApp Destek Hattı
ShopPHP | v5